dinsdag 1 maart 2011

1-minuut organizer


Mam, ik vind mijn kamer niet meer gezellig. Ik wil wat meer kleur.
Kleur? kleur...wat voor kleur? 
Nou, iets meer grijs of zo.
Poehhee.. was even bang voor paars, goud, turkoois, roze, zilver en mintgroen 


Dus gewapend met stofzuiger, vezeldoekjes, lavendel allesreiniger, dettol, emmer met water ging ik naar boven. Wat ga jij doen? Je zou toch helpen om het hier wat gezelliger te maken, niet om schoon te maken?
Kind van d'r moeder. Ik zet m'n handen ook liever in de handcreme dan in een emmer sop.

Ik ben niet zo goed in opruimen dus spaar ik kasten. Heel veel kasten voor spullen. Spullen die je bewaart omdat ze altijd nog van pas kunnen komen maar waarvan je geeneens wist dat je ze had totdat je ging opruimen. Chels is er ook niet goed in want bij alles wat ik weg wilde doen zei ze: 'ja, maar dat heb ik van die en die gehad'. Dat schoot lekker op.


Gelukkig zijn er vrouwen met meer vrouwelijke genen dan ik heb meegekregen. Die zijn georganiseerd, opgeruimd en schrijven boeken. Die lees ik dan, liggend op de bank of lekker op mijn elektrische deken in bed.    



Geen opmerkingen:

Een reactie posten