zaterdag 30 april 2011

Lang leve de koningin, hoera, hoera..

Om 07.00 ging de wekker.
Chelsea, als je moeder nu mag blijven liggen krijg je € 50.-.
Helaas, dit jaar zaten we weer op een kleedje. Zoals ik twee jaar geleden mijn ongebruikte Carmen-krulset (winkelwaarde € 45,-) en mijn half uitgelezen (k.t)boek "komt een vrouw bij de dokter" voor € 1,50 (lekker makkelijk bedrag) zag verdwijnen, waren we dit jaar voorzien van zelfgemaakte spullen.

Sommige mensen kunnen nog een warme drol verkopen (€ 160,00). Ons kleedje was helaas geen vliegend tapijtje waarbij tevens alle marketingstrategieën naast ons kleedje voorbij vlogen.



 Chelsea zei nog; 'heb ik zelf gemaakt'.
Waarop ze als antwoord kreeg; 'dat zie ik'....

1 opmerking:

  1. nou ja zeg dat ziet er toch hartstikke leuk uit
    maar inderdaad mijn ervaring is ook dat zelf gemaakte dingen voor geen meter verkopen al zien ze er nog zo leuk uit
    als de mensen het kado krijgen vinden ze het o zo leuk maaro wee als ze het moeten kopen
    ik heb het dit jaar maar bij rondlopen op de vrijmarkt gelaten
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen