donderdag 7 juli 2011

Aardbei


Haak je niet meer?
-soms
Scrap je niet meer?
-soms,
ik ben nu veel aan het rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan, maar daarbij ben ik dan wel weer leergierig.
- Zo zou ik nog heel graag willen leren om met de auto bij een wegversmalling, via het taluut, op twee wielen, op het fietspad, langs een fietser te rijden. 
- Zo zou ik ook nog mijn vaarbewijs willen halen.
Nee, niet op open zee met een boot vol mitrailleuren aan boord om Somalische piraten af te schrikken maar gewoon in de binnenwateren van het mooie Nederland. 
-Zo zou ik nog graag een bal een kwartier hoog willen houden, wat trouwens nog niet zo goed lukte vlakbij een volle "klaarmetavondeten-campingtafel".

En nu ben je aardbeien aan het haken?
- ja, en morgen ga ik aardbeien op Chels haar nagels lakken. (naar het idee van http://www.pinterest.com/ (=aanrader, verslavend);
'Mam, jij bent zo leuk met aardbeien wil je dit bij mij maken?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten