zaterdag 16 juli 2011

Wouw tip

Via marktplaats 'Tim Holtz' kwam ik terecht op deze geweldige site http://www.thewouwfactorstore.nl/. Ik heb hier best een klein fortuintje stapeltje aan Tim Holtz stanzen liggen maar er zijn er nog zo veel meer die ik nog graag zou willen hebben. Via Connie kan je voor een heel klein prijsje deze allemaal uitproberen op grijsboard of stevig wit cardstock.  

Vanmorgen kreeg ik dit pakketje binnen.


Alles zat allemaal apart verpakt...

en toen lag er dit op tafel; 


Connie, hartstikke bedankt voor je snelle levering, mooie verpakking en het lieve kaartje!

1 opmerking:

  1. Hallo Danielle,

    Ik ben blij dat het binnen is en wens je er heel veel plezier mee. En na mijn vakantie komen er nog veel meer leuke betaalbare artikelen bij in The Wouw Factor Store.Dus kom gerust nog eens snuffelen.

    Groetjes en nog een fijne dag verder,
    Connie van der Wouw

    BeantwoordenVerwijderen