vrijdag 2 december 2011

Betoeterd


Er wordt veel geprotesteerd. Op de barricade voor de pensioenen, bezuinigingsplannen, treintransporten met kernmateriaal en verkiezingen. Voor  het woord van het jaar 2011   is zelfs  'occupyer' genomineerd. 
Ik ben makkelijk en protesteer niet veel. Het feminisme had voor mij ook niet voorbij hoeven te stromen. Goed recht dat aanrecht. Die stoep? Die had ik stof-sneeuw-onkruidvrij gehouden maar goed....dat is een ander verhaal. Ondertussen hoor ik niemand over de aangekondigde toeterboetes in 2012, terwijl ik dan aan de goden overgeleverd ben. Ik kan namelijk niet rijden zonder toeter. Noem het asociaal rijgedrag. Temperamentvol klinkt gezelliger. Chels kent inmiddels de tafel van 350. Terwijl ik de motor uit zet; 'zo, mam, dit ritje was € 1400'. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten