vrijdag 25 mei 2012

Oproep schreifvouten met een give-away

Rivièra Maison (vorige post)

Niets leuker dan of niets leuker als? Dit was eigenlijk een subtiele overgang naar 'schreifvouten'. Ik ben ook geen Neerlandicus en bij twijfel zoek ik het op met 'G'. (Lang leve het Groene boekje en Google). Ik vind het heel leuk om blogs te bekijken c.q. te lezen maar soms zie ik schrijffouten staan waarvan ik denk 'is dit nou nodig?' (bron; Marc-Marie Huijbregts). 
zoals;
- fotograveren (met iets scherps in je fototoestel krassen?)
- ik sfeer het je (eh...?)
- wasmaschine  (chic, maar niet goed)
- vindt ik, vindt je (d en t, vaak lastig maar ik..alleen stam, je erachter..dan geen 't') 

Zie je een (tenenkrommende) schrijffout op mijn blog? Dan wil ik dit goedmaken met samen een middagje scrappen.
Heb je nog een stapeltje (in te plakken) foto's voor in een minialbum? Zie je belachelijke schrijffouten op dit blog? Geef een reactie zou ik zeggen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten