zondag 4 november 2012

Mini albums Graphic 45



Van Aukje (Aukje-hetebrij.blogspot.com) kreeg ik deze week mijn allereerste award! Hartstikke lief natuurlijk en in feite zou ik dit aan de zijkant van mijn blog moeten zetten. Hier zijn dan een paar regels aan verbonden, zoals bedanken, award posten, de award 5x doorgeven en een reactie achterlaten. In de eerste instantie dacht ik; 'Daan, ga nou niet weer zitten zeiken, post die award, en geef hem vijf keer door maar eigenlijk heb ik hier helemaal niet zo zin in. Knap lullig van me...sorry!

Tsja, en dan nu een subtiele overgang naar een mini-album (Little Darlings, Graphic 45 papier) die Chelsea heeft gemaakt. Deze mocht ik dus nog niet op mijn blog zetten omdat de trotse ouders het boekje nog niet hebben ontvangen.(Ik ben lekker bezig)


Ik heb eindelijk het mini-album in elkaar gezet van het 'Bird Song Collection' papier. 


Twee totaal verschillende albums a-la-Kathy Orta 
(= Paper Phenomenon; vintage lunch box mini album, sept kit club 2012).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten