dinsdag 15 januari 2013

Art journaling

Hieronder twee dubbele pagina's uit mijn Dylusion (jegaattochgeenkerstkadootjesvoorjezelfkopen?Duswel)art-journal-album. In zo'n leeg, nieuw album wil je het snel nog te netjes doen terwijl 'it's only paper people'. Om de twee lege pagina's snel te kunnen vullen heb ik afgekeken van Teesha Moore.


en heb ik afgekeken van Dyan Reavely.


Dit moet ik eigenlijk niet vermelden maar ik besteedde voor bovenstaande pagina's niet voor €75 aan Dyan's stempels. Hier in huize SoloParent heb ik 'Dylusion stamps' opgezocht via google afbeeldingen. De meeste webshops zijn beveiligd tegen rechtermuisknop 'afbeelding opslaan' dus sla je gewoon de hele webpagina op. Met photoshop verklein/vergroot de gewenste afbeelding en de rest gooi je weg. Hierna heb ik de afbeelding op wit papier geprint en de teksten op roze papier.
Ik kocht voor mezelf voor onder de kerstboom een Dylusions album en vijf sprays. Dyan Reavely (Ranger) heeft alle kleuren van de sprays gevuld in waterpenselen. Je kunt ook gewoon wat inkt sprayen op een vel anti-aanbak-folie (blokker of action € 2 à € 3) of op een Tim Holtz (Ranger) craft sheet (à € 19) en hier een (water)penseel door heen halen en de stempel inkleuren. Omdat ik geen zoveel grams bepaald merk aquarel papier heb gebruikt lopen de kleuren wat door. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten