vrijdag 19 oktober 2012

Halloween mini-album










Mini-album a la Kathy Orta a la september-kit-club-vintage-lunch-box-mini-album maar dan in Halloween.

Goed weekend! 

Misschien tot gauw, misschien ook niet...
mijn gratis opslagruimte van 1GB van Blogger is bereikt waardoor er nu ruimte bijgekocht moet worden via een creditcard, welke ik doorgeknipt heb. 


Ik heb nog even gegoogled na mijn voorgaande berichtgeving en het blijkt dat foto's kleiner dan 800 pixels breedte niet meetellen met het limiet aan opslagruimte. Ik heb nu alle foto's van deze post met photoshop op 800 pixels gezet. Tenzij je de foto's op kamerbreed behang wilt printen, zie ik weinig verschil. Dus eigenlijk heb ik het limiet bereikt maar toch ook weer niet. 
Story of my life.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten