dinsdag 1 november 2011

La Trouvaille

Paris Hilton bracht vorige week een bezoek aan cafetaria 'de Krom' in Spijkenisse. Als ze toch in Spijkenisse was, had ze beter ook even een kijkje kunnen nemen in het mooie verbouwde pand van 'La Trouvaille' in de Voorstraat op nr. 65. Hier hadden ze ook wel een blaadje sla en een glas water gehad.
Op het blog van http://www.24homes.blogspot.com/ staan mooie sfeerfoto's van het vorige pand op nr. 44.



Ik kocht hier spulletjes van Jeanne d'Arc living en een wit kastje met gaas.

Over wit gesproken; 
Eén van de grote voordelen van een lat-relatie is, omdat je elkaar zo weinig ziet, er nagenoeg niet gezeikt wordt. Geen volle vuilniszakken-tandpastadopjes-waar denk je aan-gezeur.
Ad Onis (meer van 'Riviera Maison') houdt niet zo van antiek, tweedehands en brocante.
Hij vraagt ook altijd; 'kan je het niet gewoon in het wit kopen?'

Hier gaat het als volgt;
Ik zet het gekochte bruine/groene/gele/rode exemplaar op zijn plaats in een witte woonkamer.
Ad Onis; 'moet dat niet geverfd worden?' 
- jawel....
Ad Onis; 'wanneer ga je dat doen?'
- oh, weet ik nog niet
Ad Onis; 'zal ik het voor je verven?'
- ja, graag!


N. pot rechts en links, Chelsea middelste pot, kroon en Ad Onis bedsteekrukje wit gemaakt.
En wat ik heb gedaan?
- verf gehaald, dadeltakken laten drogen, kunst-olijfboompje (van Ikea en nog ontzettend bedankt hiervoor; J.!) erin gezet en foto gemaakt.
(niemand is perfect, maar ik laat het wel erg merken)

1 opmerking: