dinsdag 28 februari 2012

All day, all night


Vanaf januari 2012 sta ik elke dag op een crosstrainer. Vanaf januari elke dag een minuut langer.
Inmiddels is dit nu 45 minuten per avond. 

Soms vraag ik aan Chels; 'heb je je huiswerk al af?'.
Zij reageert dan met; 'ben je al op de crosstrainer geweest?'.   

Elke avond ga ik met tegenzin op dat ding staan maar voordat ik er erg in heb zijn de vijfenveertig minuten voorbij. Zo google ik 'elke dag crosstrainen'. Ik kon hier geen negatieve uitlatingen over vinden. Ik las wel over een bodybuilder (m) met 'krijg strakke dikke kont van crosstrainer'. Dat had ik overigens al sinds ik gestopt was met roken. Het advies is wel na elke bewegingsdag een rustdag te nemen. Hiermee bedoelen ze waarschijnlijk geen rustdag met een wijntje bij de open haard.
Door al mijn extra energie staan de paastakken vol kleur vroeg dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten