vrijdag 24 februari 2012

Project life 2012


Terwijl ik in mijn vorige post nog enthousiast was om een '12 maanden' album te maken,  heb ik in de tussentijd besloten om Project Life 2012 te gaan doen. 
Wat is nou 8 weken achterlopen? De leukste weken moeten er trouwens nog aan komen.
Bij de Hema twee verschillende soorten fotomappen gehaald. Omdat de ringband van deze bladen anders is dan die van de bladen van We R Memory Keepers heb ik er repen papier overheen geplakt. 

Dit lijkt makkelijker als dat het was 'er overheen geplakt'. Als je nog eens een gat in de (scrap)markt wilt vinden, dan zou je een goede lijm moeten uitvinden. Aleene´s bleef niet zitten. Soms gebruik ik met scrappen weleens bison kit maar was nu geen optie. (Plastic tafelkleed is daarmee weggesmolten). Tacky tape zou een erg dure oplossing zijn. Dit nog wel geprobeerd in combinatie met Aslan, maar duurde zo lang om op te plakken.  Uiteindelijk gelukt om de repen papier met het lijmpistool vast te lijmen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten