zondag 19 februari 2012

Follow your heart

Iedere keer neem ik me voor om geen spullen meer te kopen en om te gaan FIFOscrappen.
(First In, First Out).


Ondanks dat ik hier een halve meter aan scrappapier heb staan, is niets leuker dan te scrappen met nieuwe papiertjes volgens de zogenaamde LIFOmethode (Last In, First Out).
Zoals met de mooie lijn van My Mind's Eye, 'follow your heart'.



Toch heb ik aan budgetscrappen gedaan.
Ik kocht twee velletjes papier, insteekmappen van Memory Keepers en een vel stickers.
Het is de bedoeling om deze insteekmappen in te binden met de bind-it-all.
De kartonnen voor- en achterkant te bekleden met cremekleurig katoen.
Per mapje doe ik dan de leukste foto's van die maand.
(Extra opletten om foto's verticaal te maken).
 Zo heb je een heel jaar plezier van twee velletjes papier.


Als beloning voor mezelf voor het budgetscrappen kocht ik een vliegenkastJE op MP.
Leuk voor op het aanrecht.
De bestelling werd afgeleverd bij de buren.
De buuf 'whatsappte'; 'er staat weer een giga doos in mijn gang'.
Giga doos? Dat kan niet....het is een schattige, klein vliegenkastJE voor op het aanrecht.
Na het openen van de kartonnen doos verscheen er inderdaad een giga-vliegenkast.
Ruimte vrijgemaakt, kast neergezet, vaas met (verse) rozen erop, kaarsjes erbij. 
Ik vond het uiteindelijk wel gezellig staan. Chels vroeg nog; 'moet je die bovenkant niet verven'.
Nee, ik vind het wel leuk die verweerde planken met houtworm en oude groene verf.
Totdat Ad Onis er was;
Wat heb je daar nou staan?
Een klein vliegenkastje..
De vliegen gaan zo langs dat gaas wat loshangt en
volgens mij staat je kastje ondersteboven.
Terwijl ik het kastje omdraaide naar een witte bovenkant;
ja..eh.. alsof vliegen dat kunnen zien...

1 opmerking: